joi, 13 martie 2008

'Last wish of the bride.'

Photo source unknown
O să pic bacu' and I don't give the smallest bit of a shit about it. Cum ar fi ca la română, engleză şi franceză să iau 10 (mda, şi Terra să fie condusă de marţieni, şi prietenul meu cel mai bun să fie Omul Oaie) şi la mate şi la info să iau 4, în cel mai bun caz? Alegem cazul ideal, în care chestia asta s-ar întâmpla exact aşa, orgoliul meu n-ar avea absolut nimic de suferit, m-aş înscrie într-un program de voluntariat, m-ar accepta şi încă într-unul super-cool (ţi-am mai zis că urăsc noţiunea de "cool", nu?), mă rog, cu o grămadă de oameni faini, aş învăţa o limbă nouă, mi-aş descoperi un talent deosebit la pictat măşti din papier maché, când m-aş întoarce şi eu şi ai mei am fi extaziaţi fiindcă mi-am găsit adevărata vocaţie, vara viitoare aş intra pe primul loc la Facultatea de Pictură pe Măşti de Papier Maché şi aşa toată lumea ar fi fericită, nu?
Dacă aş şti că există o posibilitate de măcar 0,07% ca lucrurile să meargă aşa, aş risca şi aş trăi fericită până la adânci bătrâneţi. Dar nenea cu glugă zice că nu există nici o Facultate de Pictură pe Măşti de Papier Maché, sau cel puţin nu la noi, şi oricum eu n-am încercat niciodată să pictez o mască din papier maché, aşa că n-am idee dacă am vreun talent în domeniul ăsta.
În vară, după ce o să pic bacu' la mate şi la info, o să fie prea târziu ca să mă mai pot înscrie în vreun program de genul ăla, şi chiar dacă aş găsi vreunul, cel mai probabil ar fi vreunul care m-ar ajuta să deprind tehnicile perfecte de stergere la fund a copiilor intre 3 şi 23 de ani, chestie care m-ar întări în hotărârea să nu am niciodată vreun copil.
Şi atunci, eu cu cine naiba votez?
Vreau să dau de cineva care a fost la engleză-japoneză şi care să-mi spună cât de nasol e, asta ca să am un motiv să mă duc acolo, şi anume să văd cu ochii mei. Sunt masochistă, asta se ştie de mult, de pre vremea când am ales mate-info deşi mă plictisea matematica la culme.
Măcar dacă aş putea găsi un motiv suficient de bun ca să nu mă duc la şcoală anul ăsta, indiferent dacă iau bacu' sau nu. Să plec cu bicicleta în Alaska, să mă mărit cu un nigerian şi să mă mut la ai lui, să mă angajez la o fabrică de păpuși Barbie în China, să măsor distanţa de la Pământ la Lună cu liniarul, orice ar fi infinit mai palpitant.
Mă rog, dacă îmi văd de treabă în continuare s-ar putea să nu fie chiar aşa de greu, fiindcă din orice unghi m-aş uita tot n-o să iau bacu' la mate. End of problem.

0 vorbe-n vânt: