duminică, 20 aprilie 2008

Şi ne era somn.

Photo source unknown
Oare cât timp ai putea să te uiţi în gol? întrebă el.
Adică unde e golul? Cât de gol trebuie să fie ceva ca să-l poţi numi gol? Ce se află în interiorul golului? De ce e golul atât de gol?
Cât timp, altă discuţie. Timp frumos sau timp urât? Şi dacă ai rămas fără timp? Mi s-a stricat clepsidra, şi acum nisipul nu mai curge decât în sus.
Păi, nu ştiu, na. Încercăm?
Cel care pierde face clătite. Zece. Cinci mie, cinci ţie. Patru cu dulceaţă de fructe de pădure, patru cu nuci caramelizate, una cu nimic şi una fără nimic.
De acord. Eu o vreau pe aia cu nimic.
Şi eu pe aia fără nimic.
S-a făcut.
Gol? Unde e golul? Acolo unde te uiţi tu în mod sigur nu e gol, e tipa de vizavi, şi nici măcar nu e goală.
Da' nici tu nu te uiţi în gol, văd clar că te holbezi la mine.
Păi da, eşti cât se poate de gol. Pe dinăuntru, vezi doamne.
Hai, bă, nu la asta mă refeream când am zis să ne uităm în gol.
Exact.

3 vorbe-n vânt:

Anonim spunea...

deci! sa nu mai indraznesti sa mai lipsesti de la orele de info lunea!
ma PLICTI ingrozior de tare!!!!!!
si in plus ai pierdut o partida de pid'jin :((((

J.P. spunea...

Am avut parte de o "partidă" în doi (sau trei, mă rog), ce ştii tu.

Anonim spunea...

atunci nu ma mai bag!!!!!sorry de deranj!!!:D