miercuri, 19 noiembrie 2008

Înainte de orice altceva.

Photo source unknown
Cookies cu migdale, haos generalizat și Earl Grey cu lapte.

Mai e o săptămână de toamnă, nici măcar atât nu mai puteți răbda? După aia poate să ningă cât aveți chef, să tot fie temperaturi cu minus și să tot fredonați colinde prin stațiile de autobuz. Dar nu acum. Încă mai e timp să bântuim prin parcuri, să tropăim prin băltoace și să ne inventăm motive pentru o depresie ca pe vremuri. O să fie destulă vreme și pentru fularele de lână, pentru Frosty și pentru parbrize înghețate, nu vă faceți probleme.
La naiba, eu vreau să fie toamnă și n-o să poată nimeni să mă convingă că a trecut deja.
Încă o săptămână, și atât.

Cookies cu scorțișoară, haos generalizat și vin fiert cu ghimbir.

3 vorbe-n vânt:

Anonim spunea...

Eu tot nu ţi-am trimis banii ăia, nu?

Anonim spunea...

Vezi că ai promis că luna asta o să postezi la fel de multe articole ca și luna noiembire a anului trecut!așa că ar fi bine să te pui pe trebă!...spor!

J.P. spunea...

Eh, atâta bai, o să mă pun să șterg din alea de anu' trecut până iese socoteala.

Și nu, cred. Tot aia. Îi bine să știu că am o rezervă de supraviețuire.