luni, 26 noiembrie 2007

Probabil nu contează.

Image by MissPiggy
"Astăzi am să merg printre oameni
Şi-am să le desenez chipurile-n gând
Iar diseară când voi ajunge la tine
În chiuvetă am să mă scufund
Am trecut ieri pe la garderobă
Şi mi-am luat haina de om fericit
Pe stradă e plin de oameni ca mine
Defilăm toţi cu-n zâmbet amorţit." (Kumm - La La La)
Nu mai plouă, e înnorat, plictisitor, am o stare cretină.
Am atins măreaţa performanţă de-a învăţa Steaua sus răsare la chitară.
Am terminat Elefantul a dispărut de Murakami. Favorite: Lederhosen, Al doilea atac la brutărie, Căderea Imperiului Roman.
Ieri am văzut Out of Africa. Deprimant. Tot The White Massai mi-a plăcut mai mult. Mai puţină love story şi mai multă Africa aşa cum e ea. Azi mai mult decât atunci, poate.
Mai am vreo zece minute din Diarios de motocicleta. Urăsc să fiu nevoită să mă opresc în timpul unui film. Dvd-ul nu e la mine, aşa că o să văd restul mâine, probabil, şi atunci o să-mi dau seama ce-i cu el.
Momentan tu nu exişti şi nici nu am nevoie de tine. Vezi despre ce vorbeam când îţi ziceam că am nevoie de zile în care să mă plictisesc doar pe mine însămi fără să le mai bat capul şi altora?
Şi, axioma mea preferată pe ziua de azi (şi de ieri): Life's a joke, no matter that you get it or not. Nu e de nimeni, dar eu îmi pot permite să-mi compun singură motto-urile.
Şi mda, am fost ieri şi am votat. Ca să mă simt importantă. Nu că n-aş fi.

0 vorbe-n vânt: