miercuri, 7 noiembrie 2007

Ceai de sârmă ghimpată.

Photo by SeaFairy
Să-mi spui ce crezi şi o să-şi spun şi eu ce vreau.
Clătite cu ciuperci (după reţeta mea proprie).
Lacrimi verzi.
O vacanţă pe Marte.
Umor à la Monty Python.
Păr lung şi cârlionţat (pe care să-l pot tăia cum vreau eu).
Să desprind muşchiul de pe partea nordică a unui copac. Unul mare şi bătrân, crescut într-o pădure cel puţin la fel de haotică şi întortocheată ca mine. Cu bolovani mulţi şi mari, peste care nici în câteva milioane de ani n-o să se depună niciun fel de humus.
Draperii verzi şi groase la ferestrele din camera mea.
Un set de tobe şi vecini complet surzi.
Bomboane cu gust de cârcei de viţă-de-vie.
Un magazin de umbrele.
Un om de zăpadă pe balcon.
Bărcuţe de hârtie care să plutească în băltoacele din drumul meu spre şcoală în fiecare dimineaţă.
Nori din vată de zahăr cu gust de lămâie.
Un bileţel într-o sticlă de plastic pe care să-l pot trimite înapoi în timp.
Astăzi vreau doar să fiu aşa cum mi-ar plăcea să fiu tot timpul.
De ce?
E secret.

0 vorbe-n vânt: